Наталія Гордійчук

Співзасновниця освітнього проєкту Sustainability Room, співзасновниця та голова наглядової ради Ukrainian Food Valley, партнерка консалтингової компанії UFV Consulting, cпівзасновниця платформи Earth Day Ukraine, власниця компанії «АГРІТЕМА», авторка і викладачка курсів зі створення доданої цінності та сталого розвитку.

Наталія навчалася у Swedish Institute Management Programs на курсі Sustainable Management. Закінчила курс Circular Economy, створений Lund University та ще трьома технологічними університетами Європи. Отримала базу для створення управлінської програми зі сталого розвитку. Розробила проєкт «Віртуальні класи» протягом навчання на Stanford Rebuild Program. Тема випускної роботи на курсі Board Direction в Ukrainian Corporate Governance Academy/INSEAD — «Системні зміни у бізнес-освіті та створення екосистеми сталого розвитку в AgriFood».

Наталія закінчила курс Winning Sustainable Strategies в IMD та навчається у британській школі системного мислення School of System Change. «З кожної програми я беру певні сучасні методики та бізнес-концепти, чітко розуміючи основні фокуси усіх міжнародних курсів про сталий розвиток».

Співзасновниця Sustainable Strategies Institute (SSI), член Ради Директорів міжнародної асоціації Donau Soja. Засновниця компаній «Агрітема», «Агрібактер».

З 2000 року працює в агропродовольчому бізнесі. В іноземних та українських компаніях обіймала посади від керівника проєктів до директора з маркетингу й розвитку бізнесу. З 2012 року має власні компанії з виробництва, маркетингу, продажу та популяризації мікробних й біологічних препаратів для вирощування сільгоспкультур, а також виробництва й продажу насіння не ГМО сої.

Автор багатьох статей з аналітики ринку біопрепаратів та новітніх мікробних технологій вирощування бобових.

Випускниця Еxecutive МВА KMBS. Розробила та впровадила англомовний міжнародний курс AgriFood МВА в Києво-Могилянській Бізнес-Школі, викладач курсів «Логіка Доданої Цінності», «ESG та сталі стратегії», «Кругові бізнес-моделі».

Значний соціальний вплив мають такі проєкти:

  • Sustainable Strategies Institute (SSI) — єдиний навчальний центр, що дає українським управлінцям системні знання, досвід та сучасні інструменти для впровадження технологій сталого розвитку.
  • Healthy Soil Club (HSC) — спільнота гравців аграрного ринку для підтримки родючості українських ґрунтів та сталого покращення економічних показників бізнесу. До HSC входять малі та середні фермери, фінансові та науково-дослідні установи, міжнародні організації.
  • UFV Marketplace — онлайн торговельний майданчик для спільноти UFV. Агровиробники та провайдери товарів і сервісів можуть купувати, продавати, обмінюватися досвідом, одержувати консультації, інноваційні знання й альтернативну освіту; мають доступ до фінансування.