Наталія Боярчук

Співзасновниця Sustainable Strategies Institute (SSI), платформи «Earth Day Ukraine», Керуюча партнерка Adsapience activation power-house, членкиня наглядової ради Всеукраїнської рекламної коаліції з питань сталих комунікацій.

Кар'єру в маркетингу розпочала з проєктів Світового банку з реструктуризації та розвитку малого та середнього бізнесу в Україні. У 2000 році приєдналася до комунікаційної групи «АДВ». З 2006 по 2012 рік очолювала промоушн агентство «ТМА Україна». З 2013 по 2017 рік відповідала за розвиток напрямку маркетингових сервісів «АДВ» — «ТМА Україна», «Імпакто» та «Моментум».

Навчалася за програмою MBA (маркетинг і фінанси) у Babcock School of Management, Wake Forest University, США (2002−2004).

У грудні 2017 року очолила нову структуру — activation powerhouse Adsapience, у яку об'єдналися агенції, що вийшли зі складу АДВ.

У 2019 разом з Sustainability Room стала засновницею проєкту зі сталості Earth Day Ukraine (www.earthdayukraine.org), підписавши угоду про співробітництво з міжнародною мережею Earth Day.

Ключова експертиза Наталії - ефективна побудова комунікацій навколо сталих проєктів компанії та залучення клієнтів та партнерів.

Курси де викладає: